sobota, 28 marca 2015

#77 - #86 - Eve-Nement Team


Cześć, wczoraj dostałem dość długo wyczekiwany list z Katowic. Jest to przesyłka od Eve-Nement Teamu. W środku znajdowały się podpisy m.in Kamila Stocha, Dawida Kubackiego, Krzysztofa Miętusa, Jana Ziobry, Stefana Huli oraz zespół trenerski w składzie Grzegorz Sobczyk, Kacper Skrobot, Łukasz Gębala, Zbigniew Klimowski oraz Łukasz Kruczek (Bez podpisu). 










Z autografów jestem zadowolony, można je zaliczyć do jednych z wymarzonych w kategorii Skoki Narciarskie. Na list czekałem ok. 3,5 miesiąca, a list wysłałem na adres
Eve-Nement Teamu.










P.S. Mam do was prośbę, potrzebuję sprawdzić parę adresów do BVB jeśli chcielibyście mi pomóc zapraszam na maila - autografymarcela@o2.pl. Dzięki

3 komentarze:

  1. Gratuluję ;)
    niestety, wysyłając list do AZN trzeba sobie trochę poczekać ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. PZN ma siedzibę w Krakowie, a nie w Katowicach, no ale to taki drobny szczegół. Autografów oczywiście gratuluję.

    OdpowiedzUsuń